Cs. Nagy Géza

 



Cs. Nagy Géza (1956-)

okl. gépészmérnök a termelési rendszer szakon (BME, 1981), PhD (PTE, 2011), habil (2017), Nukleáris  környezetvédelmi szakmérnök (2021)

 

Első kihívás önálló Katonai Főépítésvezetőség anyagi-technikai helyettesi beosztásának ellátása volt. A taszári repülőtér rekonstrukciós munkálataihoz kapcsolódó építőanyag-ellátás koordinálása, valamint a szükséges építő és szállítóeszközök biztosítása és fenntartása volt a feladatom.

Miután 1990- ben megnyertem az ITV Kapos-Info Kft. ügyvezető igazgatói beosztásra kiírt pályázatot, még az év decemberében leszereltem.  Az Információtechnikai Vállalat Somogy megyei szervizéből létrehozott társaság tevékenységének és szervezeti felépítésének a megváltozott piaci körülményekhez való igazításával sikerült eredményesen működő céget kialakítanom.

1998-tól a dombóvári Augusztker Kft. üzemvezetőjekéntfőként termeléstervezéssel foglalkoztam, de erre az időszakra esett a gyártmányfejlesztő csoport létszámbővítése és feladatkörének kiszélesítése is. 

1999. szeptemberétől a Kipszer –Tüva Kft. termelési igazgatójaként meghatározó szerepem volt a cég számítógéppel támogatott vállalatirányítási rendszerének kidolgozásában, melynek sarkalatos elemét képezte a termelésirányítás, illetve a karbantartás szervezés.Nyelvtudásom révén külföldi (többek közt Pristina, Szarajevo, Belgrád, Banja-Luka, Zágráb, Bécs, München, Basel, Regensburg, Köln, Katowice) városokban is sikeres üzleti tárgyalások lefolytatása vált lehetségessé.

Oktatói pályafutásomat a 2002. őszi félévben kezdtem meg jelenlegi munkahelyemen, a Pécsi Tudományegyetem,Műszaki és Informatikai Kar, Gépészmérnöki Tanszéken. A PhD fokozat 2011-ben történt megszerzését követően tanszékvezetőként dolgoztam. A következő tudományos fokozatot, vagyis a habilitált doktori címet 2017-ben kaptam meg és 2021-es nyugállományba vonulásomig docensként oktattam.

Miután lakóhelyem azonos az ország egykori és egyetlen uránbányájának telephelyével, 2019-ben még szereztem egy „Nukleáris  környezetvédelmi szakmérnök” képesítést, amelynek birtokában esetenként épületek radon mentesítésének kidolgozásában szakértek.

 

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Kiss István

Boross Zoltán (1929-2009)

Fodor Árpád